Księgi handlowe
Czy pełna księgowość musi oznaczać głowę pełną zmartwień? Absolutnie nie! Z nami pełna księgowość równa się pełen spokój.
W jaki sposób zadbamy o wspomniany spokój? Co wchodzi w zakres prowadzenia ksiąg handlowych? Jako zespół EKSPERTów zajmiemy się:
- Opracowaniem, modyfikacją oraz wdrożeniem Zakładowego Planu Kont i Planu Amortyzacji;
- Sporządzeniem bilansu otwarcia;
- Bieżącym ewidencjonowaniem operacji gospodarczych;
- Przygotowaniem rozliczeń w zakresie wszystkich podatków;
- Sporządzeniem rocznego bilansu oraz rachunku zysków i strat na koniec roku obrotowego;
- Wyprowadzeniem zaległości w księgowaniu i sprawozdawczości;
- Prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- Sprawdzeniem otrzymanych dokumentów pod względem formalnym wraz z informacją zwrotną o zauważonych brakach lub ich wadliwości;
- Sporządzaniem sprawozdań dla celów statystycznych.